Brev:
For meget eller for lidt at spise?
11. marts 2015
Alder:
5 mdr.
For meget eller for lidt at spise?
Hej Helen.
Du giver virkelig svar som man kan bruge til noget, tak det.
Jeg er i tvivl om vi giver vores dreng for meget eller for lidt at spise.
Håber du kan hjælpe.
Han får 125 ml når han vågner kl 730 og 100 ml inden han skal puttes mellem 9-930
grød og vand kl 1100- 1130 og 100 ml inden han skal puttes kl 13ca
150 ml kl 15 ca
mos og vand kl 1730
Nat flaske 220 ml ca 1930
flaske ca 00:00 - 00:30 220 ml
og mellem 05- 05:30 100 ml
Vores læge mener han får ALT for meget, og vi havde aller sidste besøg af sp for 14 dage siden, hun syntes også han fik for meget mælk.
Men han er sulten.
Hilsen
En fortvivlet mor, som bare vil gøre sit bedste